Moja ulubiona odżywka do włosów ISANA Professional


Cześć :)

Dziś poznacie moją ulubioną odżywkę do włosów, którą stosuję już od ok. dwóch miesięcy i nie zamierzam się z nią rozstawać. Mowa tu o ISANA Professional do włosów farbowanych. Niedawno w końcu zdecydowałam się na farbowanie włosów. Moje pierwsze w wieku dwudziestu czterech lat :D Szukałam odżywki, która nie zawierałaby silikonów, ale w przystępnej cenie.



Isana Professional Color Shine to odżywka przeznaczona do włosów farbowanych i z pasemkami, zawiera silnie działający kompleks z jagód goji i żurawiny. Ważne jest dla mnie to, że nie zawiera silikonów i nie obciąża moich włosów w najmniejszym stopniu.

Etykieta


Skład


Odżywka zamknięta jest w miękkiej tubie o pojemności 200 ml z zamknięciem na klik. Tuba ma bardzo ładny, fioletowy kolorek. Jest miękka i aplikacja nie sprawia problemu. Jednak mimo to i tak wolę kosmetyki zamknięte w zakręcanych, plastikowych słoikach, bo wtedy możemy z łatwością wydobyć cały kosmetyk do końca.
Zapach odżywki bardzo przypadł mi do gustu. Jest słodki, ale nie jest zbyt ciężki. Mieszanka jagód i żurawiny jest wyraźnie wyczuwalna. Moje włosy pachną pięknie aż do następnego mycia. Uwielbiam ten zapach na moich włosach i nie mogę się z nim rozstać :)
Konsystencja odżywki jest gęsta, ale bardzo łatwo rozprowadza się na włosach i jest przyjemna w dotyku.
Biały kolor odżywki, na włosach staje się przezroczysty.


Odżywka nadaje się do codziennego stosowania. Myję włosy codziennie lub raz na dwa dni i stosuję ją za każdym razem. Po umyciu włosów należy delikatnie wmasować kosmetyk w mokre włosy, dać mu się krótko wchłonąć i spłukać. Mój czas trzymania odżywki na włosach jest różny, czasem to 5 minut, niekiedy 10, a często gęsto nawet 15- 20 np. podczas kąpieli. Mimo tak długiego czasu, odżywka nie obciąża moich włosów w żaden możliwy sposób. Za każdym razem już przy spłukiwaniu czuję, że moje włosy są aksamitne i delikatne w dotyku. Po wysuszeniu są jak od fryzjera, co uwielbiam. Delikatne, lejące, gładkie, lśniące i nie elektryzują się. Zgodnie z obietnicami producenta. Moim zdaniem odżywka również całkiem dobrze radzi sobie z ochroną koloru. Stosuję ją nawet po olejowaniu włosów. Jeżeli chodzi o efekty jakie daje odżywka to nie mam żadnych uwag, same plusy. Jedynie co do opakowania mam zastrzeżenia, ale mogę to przeboleć ze względu na działanie tego kosmetyku o cudownym zapachu :) Odżywka nie należy do drogich, bo cena regularna to ok. 10 zł/ 200 ml., a ostatnio kupiłam ją w promocyjnej cenie ok. 6 zł. W ciągu dwóch miesięcy stosowania zużyłam trzy opakowania, jest dość wydajna. Odżywka dostępna oczywiście w Rossmannie.

Stosowałyście odżywki z tej serii? Lubicie markę Isana?

Pozdrawiam,

Mar ta

7 komentarzy:

  1. Nie znam, ale fajnie jak działa :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakoś nigdy nie miałam przekonania do tych rossmanowskich marek, ale chyba powinnam zacząć się do nich przekonywać, skoro tak polecasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam, ale z tej serii professional chce wypróbować szampony i sprawdzić jak się spisują :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię żele pod prysznic tej firmy. Tej odżywki jeszcze nigdy nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. właśnie skończyła mi się odzywka może się pokuszę i przetestuje osobiście :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Używałam ją dość dawno :) ale miłe wspomnienia mam :)

    Zapraszam do siebie :) http://kraina-kobiecosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Mialam tą z olejami i polecam.Tej jeszcze nie mialam ale muszę przetestować :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...