Ziaja Liście Manuka- żel myjący do twarzy


Hej hej :)

Ziaja jakiś czas temu wypuściła serię "liście manuka", na którą był mały szał. Ja jakoś dopiero niedawno skusiłam się na jeden produkt z tej serii, gdyż wcześniej nie miałam zapotrzebowania na nic z pielęgnacji twarzy z racji zapasów. Kiedy pokończyły mi się zapasy wszystkich żeli do mycia twarzy skusiłam się na zakup normalizującego żelu myjącego do twarzy właśnie z tej serii. Moje oczekiwania były dość duże, bo kosmetyki firmy Ziaja bardzo mi służą, więc zakładałam tylko pozytywny scenariusz. Zużyłam już prawie cały żel i pora na opinię :) 


Żel Ziaja liście manuka przeznaczony do codziennego stosowania, rano i wieczorem ma przywrócić naszej cerze równowagę i świeżość. Przeznaczony do skóry normalnej, tłustej i mieszanej. Kosmetyk ma delikatnie oczyszczać, nawilżać oraz koić cerę.

Etykieta




Skład


Buteleczka żelu o pojemności 200 ml jest bardzo praktyczna, bo zaopatrzona w pompkę, dzięki której aplikacja jest bardzo prosta.
Konsystencja to zwykły żel, o średniej gęstości i przezroczystym kolorze.
Zapach żelu nie podoba mi się w ogóle. Kojarzy mi się z męską wodą kolońską. Jest zbyt intensywny i strasznie drażni mój nos .
Żel stosuję zgodnie z zaleceniami producenta, czyli rano i wieczorem. Cerę mam mieszaną, która potrzebuje nawilżenia i oczyszczenia, czyli teoretycznie tego o czym zapewnia producent. Figa z makiem. Ze wszystkich obietnic żel jedyne co robi w moim przypadku to oczyszcza cerę, ale z resztkami makijażu średnio sobie radzi. o nawilżeniu i ukojeniu nie ma mowy. Po umyciu czuć ściąganie skóry, które jest bardzo intensywne. Cera jest oczyszczona, ale za to sucha i wymaga szybkiego nawilżenia. Żel w moim przypadku nie spełnił swojej roli, a ze względu na zapach niestety nie wypróbuję już nic z tej serii. Tym razem niestety zawiodłam się stosując ten kosmetyk, tym bardziej, że zakładałam, że przecież będzie dobry dla mnie.
Żel kupiłam w Rossmannie za ok. 6 zł/ 200 ml.

Jakie macie doświadczenia z serią z liśćmi manuka Ziaja? Sprawdziły się u Was kosmetyki tej linii?

Pozdrawiam,

Mar ta

19 komentarzy:

  1. Ja mam z tej serii krem na noc i pastę oczyszczającą i jestem bardzo zadowolona! Po kremie nakładam jeszcze zwykły krem nawilżający, bo ten u mnie nie służy jedynie do pozbywania się zaskórników z czoła. Jeśli o zapach chodzi, to wiadomo, że z własnym nosem nie ma co dyskutować, jednak mi on jak najbardziej odpowiada. Co do żelu to chyba nigdy bym się na niego nie zdecydowała (skórę mam normalną w kierunku suchej) i jeszcze nie spotkałam takiego żelu, który by nie wysuszył mi twarzy na wiór.

    Pozdrawiam, Ala.

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie w przyszłości spróbuje tego żelu, obecnie mam tonik i jestem z niego zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie kosmetyki z tej linii sprawdzały się idealnie! Przestałam mieć problemy z wypryskami i makijaż zmywał się cały. Od jakiegoś czasu z moja tłusta cera stała się bardzo sucha i niestety muszę odstawić te produkty, bo strasznie ściąga i nie nawilża! Szkoda. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Z całej serii Ziaji Liście Manuka najbardziej przypadł mi do gustu tonik, choć żel do mycia też mam, ale od samego początku nie wymagałam od niego, aby usuwał makijaż :) rzeczywiście trochę ściąga, nie stosuję go codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie żel jest w miarę dobry, moja skóra jest skłonna do wyprysków a odkąd go stosuje stan mojej cery się odrobinę poprawił.. ale za to krem z tej serii dla mnie to totalna porażka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam jeszcze nic z tej serii :]

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam pastę ale mnie nie zachwyca...

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam go w wersji z peelingiem. Całkiem fajny i pięknie pachnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie kompletnie się nie sprawdził. Pienił się, ale kompletnie nie mył. Nabawiłam się przez to totalnego zmasakrowania twarzy. Kolejny raz przekonałam się, że kosmetyki Ziai do twarzy mi nie służą. Zmieniłam produkty i wszystko się unormowało.

    OdpowiedzUsuń
  10. Raczej nie skuszę się na ten żel ze względu na intensywny zapach, mam wrażliwą cerę.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajny post, miło się czyta Twojego bloga. Będę zaglądać :)
    Pozdrawiam,
    Kari z www.artyouready.com <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Pod wpływem blogosfery kupiłam z tej serii tonik do twarzy. U mnie sprawdza się dość dobrze. Fajnie oczyszczacza twarz i na dodatek ładnie pachnie.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie próbowałam jeszcze produktów z tej serii, ciekawe jak sprawdziłby się u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Testowałam pastę oczyszczającą z tej serii i sprawdziła się. :-)
    Tak przy okazji zapraszam na rozdanie, w którym do wygrania są własnie produkty z tej serii. :P
    Pozdrawiam i obserwuję. :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Żelu nie miałam, ale miałam tonik, a teraz mam krem na noc. Nie ma dla mnie rewelacji w tej serii, specjalnie nie robią nic z moimi niedoskonałościami.. mimo niskiej ceny ponownie chyba mnie nie skuszą liście manuka.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jestem bardzo zadowolona. Mam tonik oraz pastę. Tonik stosuję codziennie rano i wieczorem wg zaleceń. Usuwa mi makijaż, zapach jest piękny. Pastę używam kilka razy w tyg.

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to Ziaja ma tyle samo dobrych kosmetyków jak i bubli;) 2 kremy strasznie narozrabiały na mojej twarzy:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super blog. Bardzo lubię produkty ziaji. Blog warty obejrzenia .

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...