Olej kokosowy Organique


Hej hej :)


Dziś poznacie moją opinię na temat oleju kokosowego Organique,
który otrzymałam w kwietniu od beGlossy. Bardzo ucieszyłam się, że znalazł
się w mojej wersji pudełka. Przymierzałam się do zakupu oleju,
aby wypróbować jak będzie działać na moją cerę. Nie musiałam kupować,
bo beGlossy mnie uprzedziło :) Bardzo lubię firmę Organique. Dotychczas
nie zawiodłam się na kosmetykach tej marki, bo zawsze dobrze się u mnie sprawdzają. Do tego są to kosmetyki naturalne, więc kolejny plus :) Jak będzie tym razem? Zapraszam na dalszą część posta :)





Informacje od producenta:


Organiczny olej z Ecocertem otrzymywany poprzez tłoczenie na zimno miąższu świeżych orzechów palmy kokosowej (w Azji nazywanej „drzewem życia”). Zawiera mieszaninę cennych kwasów tłuszczowych, witaminy z grupy B, witaminę C i E oraz kwas foliowy, wapń, fosfor, cynk i żelazo. Ze względu na swój bogaty skład jest nieocenionym eco kosmetykiem do pielęgnacji twarzy, ciała, dłoni, paznokci oraz włosów, rekomendowany również dla cery wrażliwej, skłonnej do podrażnień. Olej doskonale nawilża, regeneruje, koi, zapobiega pierzchnięciu skóry, zmiękcza i spowalnia procesy starzenia. Polecany jest do codziennego stosowania, po kąpieli, opalaniu, również jako baza do odżywczego masażu. Aksamitna konsystencja i naturalny zapach kokosa uprzyjemniają stosowanie kosmetyku.

Sposób użycia:


- SKÓRA – niewielką ilość oleju rozgrzać w dłoniach i wmasować, najlepiej w wilgotną jeszcze skórę,
- WŁOSY – wmasować w suche włosy (można zabezpieczyć ciepłym kompresem), po godzinie zmyć delikatnym szamponem,
- MASAŻ – niewielką ilość oleju rozgrzać w dłoniach, nałożyć na skórę i wykonać masaż.
Olej można łączyć z innymi kosmetykami np. z linii czekoladowej tworząc autorskie kompozycje zapachowe."

Pojemnik zawiera 100 ml oleju i kosztuje ok. 40 zł.




Moja opinia:

Olej zamknięty jest w plastikowym, odkręcanym pojemniku. Jest to bardzo praktyczne i umożliwia zużycie całej zawartości. Nakrętka sygnowana
jest logo Organique. Na pojemniku jest etykieta, której kolorystyka jest delikatna. Wszystkie informacje na temat kosmetyku znajdują się na opakowaniu i są czytelne.
Olej ma przyjemny kokosowy zapach. Nie jest zbyt intensywny i nie drażni. Uwielbiam zapach kokosa w kosmetykach i mogłabym bez przerwy wąchać ten olej :D
Olej nakładamy jak krem. Nabieramy odrobinę na palec i wmasowujemy
w skórę. Pod wpływem ciepła olej natychmiast się rozpływa i staje się przeźroczysty.
Na razie nie mam zamiaru używać oleju do włosów. Używam kosmetyku
do cery od miesiąca. Nakładam go na noc, przed snem i lekko wmasowuję
w skórę. Zdarzy mi się nałożyć olej na paznokcie i skórki, również na noc.
Po raz kolejny nie zawiodłam się na firmie Organique, bo olej spisuje się rewelacyjnie. Na efekty nie musiałam długo czekać. Już po paru dniach zauważyłam, że moja skóra rano jest wypoczęta, miękka i gładka. Olej bardzo dobrze nawilża skórę i po dłuższym stosowaniu widzę, że moja cera jest odżywiona i wygląda zdrowo. Przekonałam się do pozytywnego działania oleju na skórę i na pewno zużyję go do końca. Potem zamierzam kontynuować stosowanie oleju, bo jestem mega zadowolona z efektów. Jest bardzo wydajny, bo przez miesiąc czasu zużyłam niewiele kosmetyku, naruszyłam górną warstwę. I ten zapach <3 Nie mam zastrzeżeń do tego kosmetyku. Ma same plusy: praktyczne opakowanie, aksamitną konsystencję, jest wydajny i działa rewelacyjnie na moją skórę.

Cieszę się, że olej jest kolejnym naturalnym kosmetykiem w mojej kolekcji.
Coraz częściej staram się sięgać kosmetyki na bazie naturalnych składników. Oczywiście wszystko za rozsądną cenę :)
Używałyście oleju Organique? Może macie swój ulubiony olej, który polecacie?:)
Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

  1. bardzo fajny produkt i sama bym go przetestowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sam zapach sprawia, że chce się używać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Chciałabym go wypróbować choć nie wiem czy stosowałabym na twarz :).

    OdpowiedzUsuń
  4. mam olej kokosowy w buteleczce i widzę, że takie opakowanie jak Ty masz jest dużo lepsze, bo w butelce olej musi być dobrze rozgrzany, żeby go w ogóle wyciągnąć:D

    OdpowiedzUsuń
  5. musze wyprobowac :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeden z moich ulubionych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego nie miałam, ale olej kokosowy bardzo lubię, zarówno do włosów, jak i do ciała

    OdpowiedzUsuń
  8. No to narobiłaś mi ochoty na ten olej :-) Ja ostatnio się podniecam kapsułkami z Alterry z olejkiem do twarzy, ale ten Twój olej z chęcią wypróbuję, zwłaszcza, że to wielozadaniowy kosmetyk :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmetyki Organique i kokos oczywiście też:)

    pozdrawiam niedzielnie
    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Olej kokosowy jest fantastycznym produktem, uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...