IWOSTIN delikatny żel do mycia

Witajcie,

nawet nie wiecie jaka jestem zła, że ostatnio tak mało czasu poświęcam na pisanie postów, na bloga. Ostatnio bardzo dużo się u mnie zmieniło i wygospodarowanie wolnego wieczoru to rzadki przypadek. Będę z całych sił starała się nadrobić straty i w miarę możliwości wstawiać nowe posty, bo brakuje mi tego:) Mam nadzieję, że niedługo wszystko wróci do normy i będzie jak dawniej.
Dziś poznacie delikatny żel do mycia Iwostin Sensitia, który otrzymałam pewnego razu od beGlossy. Z czego bardzo się cieszę, bo lubię kosmetyki Iwostin. Jakiś czas temu skończył mi się mój ulubiony żel do mycia twarzy Green Pharmacy i postanowiłam wypróbować otrzymany żel do codziennej pielęgnacji twarzy. Jak się u mnie sprawdził? I czy w ogóle się sprawdził w pielęgnacji twarzy? Zapraszam na posta:)


Żel Iwostin Sensitia przeznaczony jest do skóry twarzy i ciała, ale jak wspomniałam, używałam go do mycia twarzy. W tym celu sprawdził się bardzo dobrze. To naprawdę delikatny kosmetyk, który nie podrażnia i nie wysusza skóry. Używałam go rano i wieczorem. Skutecznie radził sobie z resztkami makijażu.

Od producenta



Skład: 


Moja wersja żelu to miniatura od beGlossy, więc opakowanie nie jest takie jak w regularnej sprzedaży. To zwykła tuba z zamknięciem na klik o pojemności 100 ml. Tuba jest dość miękka i aplikacja żelu nie sprawia najmniejszego problemu.
Konsystencja żelu jest dość gęsta, nie wylewa się z tuby i wystarczy niewielka ilość, aby umyć twarz.
Żel jest raczej bezzapachowy. Dla mnie zapach jest delikatny i po prostu naturalny, ale przyjemny.
Kolor żelu - przezroczysty o lekkim żółtym zabarwieniu.


Z żelu Iwostin Sensitia jestem bardzo zadowolona i cieszę się, że dzięki beGlossy znów miałam okazję przetestować coś nowego. Markę Iwostin lubię bardzo, bo do tej pory nie zawiodłam się na ich kosmetykach. Skóra po zastosowaniu żelu jest oczyszczona, delikatna, miękka i bardzo dobrze nawilżona. Po aplikacji nie towarzyszy nam uczucie ściągnięcia skóry. Ten żel to dobra propozycja dla osób o wrażliwej skórze, bo zauważyłam, że skutecznie łagodzi stany zapalne i inne szkodniki pojawiające się na naszych buźkach. Kosmetyki Iwostin dostępne są głównie w aptekach. Cena regularna tego żelu to ok. 30- 35 zł za 200 ml. Cena może i nie jest zbyt niska, ale jeżeli ktoś ma problemy z cerą i potrzebuje czegoś delikatnego, to ten żel na pewno się u niego sprawdzi. Przy takiej cenie jednak nie użyłabym tego żelu do mycia ciała, bo podejrzewam, że musiałabym go kupować co dwa- trzy tygodnie,aby nadążyć :D Z chęcią jeszcze kiedyś do niego wrócę jeżeli chodzi o oczyszczanie twarzy.


Miałyście? Jakie są Wasze odczucia na temat żelu Iwostin Sensitia?

Pozdrawiam,
Mar ta




4 komentarze:

  1. U mnie ten żel nie sprawdził się jako produkt do oczyszczania skóry twarzy :( ale z Iwostin odkryłam jakiś czas temu doskonały kosmetyk, którym jestem krem do twarzy przywracający nawilżenie po kuracjach dermatologicznych lub złuszczających - mój ideał przy wysuszaniu przeciwtrądzikowym :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Iwostin to taka marka, o której dużo słyszałam (szczególnie od znajomych, koleżanek), ale mało co miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed tym pudełkiem o marcie Iwostin nie słyszałam zbyt wiele, ale po otrzymaniu tego żelu mnie zainteresowała. Produkt sprawdził się u mnie świetnie - skóra była wyraźnie lepiej nawilżona i wygładzona, nie było mowy o podrąznieniach. Niestety jakoś szybko się skończył a używałam go tylko wieczorem :( Pomimo tego, chyba i tak skuszę się na zakup bo póki co jest najlepszym żelem jaki miałam okazję stosować :) Testowałaś może jakieś inne kosmetyki tej marki, które też mogłabyś polecić?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłam bardzo zadowolona z peelingu kremowego Iwostin Purritin. Płyn micelarny z serii Capillin, oczyszczający, też bardzo dobrze się u mnie sprawdził mimo, że jeszcze nie doczekał recenzji. Te dwa z pewnością mogę polecić :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...