Olej migdałowy- mój sposób na piękne włosy!


Hej hej,

ostatnio bardzo popularne jest olejowanie włosów. Postanowiłam nie być gorsza i również zadbać o swoje włosy. Taki naturalny sposób na pewno im nie zaszkodzi, a może bardzo pomóc. Olejowanie służy głównie wzmocnieniu, odżywieniu i nawilżeniu włosów. Ma także bardzo dobry wpływ na skórę głowy, bo skutecznie łagodzi wszelkie podrażnienia, stany zapalne, zapobiega łupieżowi i przetłuszczaniu się włosów.

Najbardziej popularne oleje do włosów:
arganowy – do włosów zniszczonych, matowych i przesuszonych,
rycynowy – działa nawilżająco, przyśpiesza wzrost włosów oraz zapobiega rozdwajaniu końcówek,
kokosowy – nawilża oraz przeciwdziała rozdwajaniu końcówek,
makadamia – polecany do włosów kruchych i łamliwych,
migdałowy – regeneruje, wygładza i nawilża.

Testowałam wszystkie z nich, ale olej migdałowy sprawdził się u mnie najlepiej. Olej kupiłam w bardzo korzystnej cenie na allegro 22,90 zł za 500 ml. Olejować można suche lub mokre włosy, ale przed myciem. Ja ten zabieg powtarzam 2- 3 razy w tygodniu, a z efektów jestem bardzo zadowolona. 


Jak wykonuję zabieg olejowania?

Na szklany spodeczek wylewam ok. 1 łyżki stołowej oleju. Ta ilość w zupełności wystarcza na pokrycie moich włosów, o długości przed ramiona.
Spinam włosy klamrą i opuszkami palców nakładam niewielką ilość oleju na pojedyncze pasma. Włosy nie mają ociekać olejem, ale być natłuszczone. Resztę oleju wcieram w cerę. Włosy pokryte olejem migdałowym, związuję gumką, następnie nakładam worek foliowy(czepek), a na to ręcznik. W takim turbanie chodzę sobie 30- 60 min.
Po tym czasie spłukuję włosy ciepłą wodą, a następnie myję dwa razy szamponem dla dzieci Babydream. Musimy pamiętać, żeby przy olejowaniu stosować preparaty bez zapychaczy i wszelkich silikonów, bo wtedy olejowanie będzie dawać najlepszy efekt. Po umyciu włosów szamponem, nakładam odżywkę Isana Professional do włosów farbowanych, również bez silikonów.
Po takim zabiegu moje włosy są bardzo miękkie, odżywione, nawilżone i pięknie lśnią. Zauważyłam również, że mniej się przetłuszczają, co jest bardzo dużym plusem. Nie spodziewałam się tak pozytywnych efektów w tak krótkim czasie od rozpoczęcia zabiegów, które wykonuję od miesiąca. Do tej pory żadna odżywka, szampon, maska nie dawały takich efektów jak olej migdałowy. Jestem zachwycona, a moje włosy miękkie jak u niemowlaka :) Na cerę również działa bardzo pozytywnie. Mimo tego, że trochę trzeba pobawić się przy aplikacji to uważam, że zabieg jest jak najbardziej tego wart. Olej migdałowy jest bardzo wydajny i wystarczy Wam na długi czas :-)

Wykonujecie zabieg olejowania na swoich włosach, widzicie efekty? Jakie oleje są Waszymi ulubionymi?:-)

Pozdrawiam,
Mar ta

2 komentarze:

  1. Nigdy nie olejowałam włosów. A migdałowego oleju w łapkach jeszcze nie miałam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. migdałowego nie próbowałam póki co arganowy i kokosowy i oba się u mnie sprawdzają :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...