Ulubieńcy Czerwca

Hej hej :)

Dziś obiecani Ulubieńcy Czerwca :) Nie miałam większych problemów z wyborem kosmetyków, po które sięgałam w czerwcu najczęściej. Zapraszam do czytania :)


Arbuzowe masło do ciała Bielenda to idealny kosmetyk na lato, bo ma soczysty, owocowy zapach i niezbyt ciężką konsystencję. Uwielbiam zapach tego masełka i mogłabym je wąchać bez końca. Myślę, że ten arbuzowy zapach spodoba się każdej miłośniczce owocowych kosmetyków.
Pisałam już o tym masełku w tym poście.


Lakiery do paznokci Vipera należą do moich ulubionych. W czerwcu szczególnie upodobałam sobie kolor łososiowo- pomarańczowy z serii Natalis nr 265 :) Moją kolekcję lakierów Vipera możecie zobaczyć w tym poście.


W tym roku postanowiłam zabezpieczyć skórę przed słońcem. Jeżeli chodzi o cerę to znalazłam skuteczną ochronę, czyli ochronny krem do twarzy Soraya SPF 25. Jestem z niego bardzo zadowolona, bo spełnia swoją rolę i nie jest drogi (ok. 12 zł). Myślę, że zagości u mnie na dłużej, bo bardzo się polubiliśmy. O kremie Soraya możecie poczytać tutaj.


Uwielbiam glinki :) Jakiś czas temu zamówiłam glinki Cosmo SPA i nie zawiodłam się na nich. Glinki Cosmo SPA są tanie i skuteczne. Cera jest oczyszczona, gładka i miękka, czyli taka jak być powinna :) Śmiało mogę je wszystkim polecić :) Recenzję glinek możecie zobaczyć tutaj.


Niestety moja cera średnio lubi słońce i na jego większą dawkę reaguje różnymi, małymi zmianami. Znalazłam na nie sposób :) Jakiś czas temu w aptece zobaczyłam krem Bionect w promocyjnej cenie. Zapłaciłam za niego ok. 3 zł (!), a jego regularna cena wynosiła ponad 40 zł. Krem Bionect ma w swoim składzie głównie kwas hialuronowy. Krem jest zalecany do świeżych i trudno gojących się ran. Skonsultowałam się z farmaceutką i okazało się, że ten krem idealnie nadaje się na różne zmiany trądzikowe. Wątpiłam w jego cudowne działanie, aż do pierwszego użycia :) Po zastosowaniu, możemy zobaczyć znaczną różnicę. Leczone miejsce jest znacznie mniej zaczerwienione, a niechciany gość stopniowo się zmniejsza. W moim przypadku, zmiany znikają po dwóch- trzech nocach kuracji kremem :) Bardzo się cieszę, że trafiłam na ten krem w promocji :)



To już wszyscy moi czerwcowi ulubieńcy :) Macie swoich ulubieńców, a może znacie któregoś z moich ?:)

14 komentarzy:

  1. Nic z tych rzeczy nie miałam. Masełka mnie kusiły ale pojemność nie szła z ceną moim zdaniem.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja uwielbiam glinkę zieloną, i chcę się zaopatrzyć w białą:)

    OdpowiedzUsuń
  3. z Twoich ulubieńców miałam tylko masło do ciała i tak sobie z nim się polubiłam. ; D

    OdpowiedzUsuń
  4. Glinki to jest cos co "mam zawsze kupic" a do dzis nie mam ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem ciekawa tego arbuzowego masła :) jeszcze go nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Arbuzowe masło zabieram właśnie na wyjazd do chłopaka. Jestem bardzo ciekawa jak pachnie :).

    OdpowiedzUsuń
  7. rzeczy mi obce, ale ciekawe

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for checking out my blog, dear:)
    I am your follower on GFC(74)
    Kisses
    http://fashionsecrets-oksana.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. 3 zł za ten krem? Też tak chce :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam glinki :)
    Zainteresował mnie ten Bionect :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja tez jestem zakochana w tym kremie do twarzy z filtrem 25 firmy Soraya- super chroni, ale jest delikatny, lekki nie zapycha. Super produkt :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja tez z tego kremu jestem zadowolona- nie zapycha, szybko sie wchłania i dobrze chroni skore- polecam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...