Pierwszy post na blogu!:)


Witajcie!

Mam na imię Marta, mam 23 lata i założyłam tego bolga, aby podzielić się z Wami moją pasją,jaką są kosmetyki i nie tylko:)
Długo się do tego zbierałam, ale  w końcu udało się. Moją pasję odkryłam stosunkowo niedawno, bo 1,5 roku temu. Zaczęłam namiętnie kupować kosmetyki, interesować się zabiegami dotyczącymi twarzy, ciała itd. Na tym blogu znajdziecie recenzje przetestowanych przeze mnie kosmetyków, przepisy na domowe zabiegi pielęgnacyjne, ogólne porady dotyczące pielęgnacji twarzy, ciała i włosów. Uwielbiam kupować i testować nowe kosmetyki, które niekoniecznie są drogie, ale dobre! Chociaż czasem trafi się jakaś perełka :)Subskrybuję również pudełko Glossybox, więc również możecie spodziewać się co miesiąc recenzji na ten temat:)  Znajduje się tu również zakładka związana z moim drugim hobby - szyciem. Szyję kosmetyczki, wszystkie wykonane są ręcznie (nie posiadam maszyny;p) i w 100 % przeze mnie:) Będę zamieszczać zdjęcia moich nowych rękodzieł:)Na youtube.com oglądam filmiki makijażowe i sama próbuję swoich sił w domu, może z czasem (jak nabiorę wprawy) będę również zamieszczać zdjęcia zdjęcia makijaży.Na początek będę zamieszczać recenzje kosmetyków, które już posiadam w swoim asortymencie i śmiało mogę już podzielić się z Wami opinią na ich temat:)
Mam nadzieję, że każda z Was znajdzie tu coś dla siebie i będziecie z przyjemnością odwiedzać mojego bloga:)
Życzę miłego dnia i do następnego posta :)
Marta.

2 komentarze:

  1. Przejrzałam bloga, zapowiada się obiecująco! Będę zaglądać. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowo i cieszę się, że będziesz zaglądać :) Pozdrawiam!

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...