Dla ciała...

Dziś trochę o kosmetykach do pielęgnacji ciała, a konkretnie do kąpieli. Kąpiel  relaksuje ciało i ducha, a piękne zapachy koją zmysły. Bohaterami dzisiejszego posta są: żel + oliwka Lirene, kremowy żel myjący do twarzy i ciała Ziaja Ulga, olejek do kąpieli Tutti Frutti Farmona oraz scrub do mycia ciała Sweet Secret Farmona.
Zawsze kupowałam wiele różnych żeli, płynów do kąpieli i wiele z nich stało w mojej łazience przez wiele dni w oczekiwaniu na swoją kolejkę. Postanowiłam w końcu ograniczyć ilość kupowanych produktów i stosować parę wybranych kosmetyków, a potem kupować nowe. W ten sposób pozbyłam się nagromadzonych zapasów zalegających w łazience.
Żel + oliwka Lirene
to dla mnie nowość, jeżeli chodzi o połączenie żelu i oliwki do mycia ciała. Kupując kosmetyk Lirene byłam zaciekawiona efektem jaki uzyskam. Ostatnio lubię owocowe zapachy kosmetyków do mycia ciała, więc wybrałam produkt z woskiem z mango. Pachnie orzeźwiająco i przyjemnie. Tym razem jestem zadowolona z zakupu kosmetyku tej firmy, a różnie bywało. Podczas mycia rzeczywiście czuć, że to nie jest sam żel. Po spłukaniu kosmetyk pozostawia przyjemne uczucie jak po zastosowaniu oliwki. Jestem zadowolona z rezultatu jaki otrzymałam i podoba mi się ten cytrusowy zapach :) Został zakupiony podczas promocji w Rossmannie za jedyne 3,89 zł/ 250 ml.



Czasem zdarzają się okresy, kiedy moja skóra jest przesuszona. Staram się szybko temu zaradzić i do mycia ciała stosuję kremowy żel myjący do twarzy i ciała Ziaja Ulga. Żel jest z tej samej serii co opisany w poprzednim poście peeling enzymatyczny. Nie zawiera barwników, jest bezzapachowy i hypoalergiczny.  Przeznaczony jest do skóry wrażliwej i przesuszonej. Skutecznie nawilża, kiedy potrzebuję doraźnego środka.  Żel jest niedrogi, bo zapłaciłam za niego dokładnie 9,27 zł/ 400 ml.




Opalizujący olejek do kąpieli Tutti Frutti jest obłędny. Opalizujący, bo zawiera małe świecące drobinki. Bardzo lubię produkty firmy Farmona, a linia Tutti Frutti ma obłędne zapachy. Szczególnie intensywnie i długotrwale pachną masła do ciała. Zapach olejku to połączenie brzoskwini i mango. Pachnie naprawdę kusząco, przyjemnie oraz dobrze się pieni. Wystarczy wlać jedyne 25 ml, aby cieszyć się pachnącą, odżywczą kąpielą oraz unoszącym się owocowym aromatem. Idealnym dodatkiem do aromatycznej kąpieli będą świeczki i relaks gwarantowany :) Upolowałam go na wyprzedaży w Biedronce za nieco ponad 8 zł. Poza promocją kosztuje 12- 13 zł/ 500 ml.



Ciało, tak jak twarz, potrzebuje złuszczania raz w tygodniu. Do wykonania tego zabiegu gorąco polecam scrub do mycia ciała Sweet Secret również firmy Farmona. Peelingi i scruby tej firmy szczególnie przypadły mi do gustu. 
Wszystkie pachną smakowicie i są skuteczne.
 Wybrany przeze mnie scrub zawiera połączenie ekstraktu z wanilii i indyjskich daktyli. Przed scrubem miałam cukrowy peeling o zapachu pistacji i czekolady. Pachniał  jak bajaderka, aż chciało się go zjeść. Ten scrub również ma piękny zapach. Pachnie intensywnie nie tylko w pojemniku, ale też podczas stosowania. Poza pięknym zapachem zawiera mnóstwo drobinek ścierających, które idealnie złuszczają naskórek. Efekt jest natychmiastowy i nie da się go nie zauważyć. Ciało jest idealnie gładkie, oczyszczone i nawilżone. Produkt jest naprawdę fantastyczny i bez wahania mogę go polecić. Uważam, że to  naprawdę dobre kosmetyki w przystępnych cenach.
Scrub kosztuje ok. 12 zł/ 225 ml.





Kosmetyki do pielęgnacji ciała firmy Farmona są zdecydowanie moimi faworytami. Warto zwrócić na nie uwagę w drogerii. Po co wydawać wielkie kwoty, skoro można wydać małe i uzyskać oczekiwany efekt :). Więcej na temat kosmetyków Farmona możecie dowiedzieć się tutaj. Podobnie jest z kosmetykami firmy Ziaja: są niedrogie i skuteczne. Chociaż od wielu osób słyszałam, że nie mogą używać kosmetyków tej firmy.Tutaj możecie dowiedzieć się więcej na temat firmy Ziaja i jej produktów. Z mojej strony to wszystko na dziś. Jakie macie opinie na temat kosmetyków tych firm?
Z okazji piątku życzę wszystkim udanego weekendu :).

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...