SALON algae shampoo

Pierwszym kosmetykiem jaki opiszę na moim blogu będzie profesjonalny szampon firmy CeCe of Sweden- SALON algae shampoo. Jest to szampon z wyciągiem z alg morskich do włosów normalnych i lekko zniszczonych do codziennego stosowania. Ma nadać włosom połysk i zdrowy wygląd. Według producenta szampon odżywia, nawilża i delikatnie oczyszcza włosy. Ponadto łagodzi stany zapalne i podrażnienia skóry głowy oraz zawiera filtry UV.


Większość szamponów sprawia, że moje włosy są ciężkie i szybko przetłuszczają się.  Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy, a na ten szampon kupiłam całkiem przypadkiem w Rossmannie. Kiedy czytam na etykietach szamponów "profesjonalny" i patrzę na tak niską cenę ( ok. 12 zł/ 500 ml) to nie spodziewam się oszałamiającego efektu. I jakie było moje zdziwienie, kiedy okazało się, że ten szampon jest naprawdę całkiem niezły. Moje włosy rzeczywiście są nawilżone, dobrze oczyszczone i odżywione. Ma bardzo miły zapach, zieloną barwę, dobrze się pieni,a włosy są lekkie, pachnące i nie elektryzują się. Szampon przypadł do gustu, a nawet przerósł moje oczekiwania. Stosuję go od około miesiąca i będę stosować dalej. Nie jest drogi i jest bardzo dobry jakościowo. Zobaczymy jak będzie się sprawował po dłuższym stosowaniu. 
Polecam:)

Używałyście tego szamponu? Jakie są Wasze odczucia? :)

Pozdrawiam,
Marta
P.S. Przepraszam za jakość zdjęć, ale na ten czas dysponuję tylko takim aparatem:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...