KOBO team


Przy okazji ostatniego zakupowego szaleństwa w drogerii Natura nabyłam podkład i bazę pod podkład KOBO PROFESSIONAL. Dotychczas używałam podkładu scenicznego SORAYA, z którego byłam zadowolona, jednak po 2 latach postanowiłam zmienić podkład. O firmie KOBO słyszałam same pozytywne opinie, ale do tej pory jakoś nie kupiłam produktów tej marki. Patrząc na szafę KOBO w Naturze moja pierwsza myśl dotyczyła wysokich cen. Zdziwiłam się bardzo kiedy okazało się, że ceny są niskie. Bardzo fajne jest to, że kosmetyków mogą z powodzeniem używać profesjonaliści jak i amatorzy w domu. Profesjonalne kosmetyki w przyzwoitych cenach- nareszcie!:) Teraz spokojnie będę mogła wypełnić swój kuferek kosmetykami, aby ćwiczyć sztukę makijażu i przygotowywać się do rozpoczęcia nauki w zawodzie technika usług kosmetycznych. Na początek do wypróbowania kupiłam dwa produkty, ale już teraz wiem, że przy następnej wizycie w Naturze pierwsze kroki postawię
w kierunku szafy z kosmetykami KOBO. Niżej znajdziecie moją opinię na ich temat :) Marka KOBO oferuje szeroką gamę kosmetyków do makijażu: pigmenty, prasowane cienie, podkłady, bazy, korektory, balsamy do ust i wiele wiele innych. Więcej na temat marki i produktów KOBO możecie znaleźć TUTAJ





Na pewno uzyskamy idealny i pożądany efekt, gdy przed podkładem nałożymy bazę. Zakup podkładu był idealnym pretekstem do nabycia bazy.
KOBO PROFESSIONAL SMOOTH MAKE- UP BASE zawiera kompleks nawilżający, olejek makadamia, alantoinę i kompleks witamin E, C i F. Olejek makadamia ma właściwości zmiękczające, łagodzące, wygładzające i uelastycznia naskórek. Alantoina regeneruje naskórek. Baza ma biały kolor, ale po rozsmarowaniu jest bezbarwna. Ma lekką, delikatną konsystencję, bardzo dobrze się wchłania i przyjemnie pachnie. Kosmetyk pozostawia skórę gładką, nawilżoną, delikatną i gotową na przyjęcie podkładu. Dzięki nałożeniu bazy na skórę twarzy, podkład będzie się łatwiej rozprowadzał, a makijaż będzie bardziej trwały. Dodatkowo jest bardzo wydajna, bo niewiele jej potrzeba, aby pokryć całą twarz. Buteleczka zaopatrzona jest w praktyczny dozownik. Kosmetyk naprawdę jest wart polecenia. Dotychczas w takiej cenie nie kupiłam bazy, która dawałaby tak dobre efekty jak ta.
Cena: ok. 21 zł/ 40 ml




KOBO PROFESSIONAL SATIN FINISH MAKE UP to lekki podkład wygładzający z kompleksem nawilżającym i witaminą E. Moja cera jest sucha, więc bardzo ważne, aby podkłady jakich używam były nawilżające. Silikonowa formuła nie bolokuje porów i pozwala skórze oddychać. Odcień mojego podkładu to 302, czyli medium beige. Na początku kolor wydaje się ciemny, jednak po nałożeniu idealnie dopasowuje się do skóry i nie tworzy efektu "maski". Podkład KOBO dobrze matuje i kryje niedoskonałości. Ma lekką kremową konsystencję i pięknie pachnie. Skóra naprawdę jest gładka, a podkład jest trwały i spokojnie utrzymuje się na skórze przez cały dzień. W połączeniu z bazą KOBO daje naprawdę super efekt. Zdecydowanie przerzucam się na podkład KOBO i z przyjemnością będę go dalej używać.
Cena: ok. 24 zł/ 30 ml




Zakupione kosmetyki zaskoczyły mnie pozytywnie: efektem i niską ceną. Uważam, że kosmetyki marki KOBO są naprawdę warte uwagi i godne polecenia :)
Testowałyście już kosmetyki KOBO? Jakie są Wasze wrażenia? :)

1 komentarz:

  1. Ja mam kilka pigmentów kobo są genialne , całą gamę szminek które gorąco polecam, wkłady do paletki cieni prasowanych oraz bazę pod cienie która jest moją ulubiona :) zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...