Wiosenna Przemiana-GLOSSYBOX marzec + Niespodzianka :)

Chwilę po dodaniu posta na temat pielęgnacji skóry suchej, zadzwonił domofon. Okazało się, że to kurier zmierza do mnie z marcowym GLOSSYBOX. Chwilę później już robiłam zdjęcia i oglądałam otrzymane kosmetyki, aby móc podzielić się z Wami zawartością pudełka. Zaczynamy WIOSENNĄ PRZEMIANĘ :)



W tym miesiącu podobają mi się otrzymane kosmetyki :) 



W moim pudełku znalazły się:





1. CLARENA CAVIAR FACE PEELING, miniaturka 30 ml. Kawiorowy peeling do twarzy, do każdego rodzaju cery. Producent zapewnia, że działa oczyszczająco, odżywczo i nawilżająco, neutralizuje wolne rodniki hamując procesy starzenia. Peeling ma bardzo ładny zapach i cieszę się, że znalazł się w Glossybox. Lubię kosmetyki tej firmy, a ten ma piękny zapach. Zobaczymy jakie daje efekty :)
Pełen produkt: 44 zł/ 100 ml



2. MITCHELL AND PEACH BODY CREAM, miniaturka 40 ml. Krem do ciała. Ma pozostawić skórę miękką, odżywioną i pachnącą. Jest wzbogacony w poddawane destylacji parowej olejki kwiatowe. Nie miałam okazji testować produktów tej marki i zobaczymy co ciekawego oferują. Krem szybko się wchłania (testowałam na dłoni), ale jego zapach zupełnie mi nie odpowiada i w życiu nie dałabym tylu pieniędzy za krem do ciała (chyba, że eliksir młodości :)), dlatego f
ajnie, że mam okazję przetestować kosmetyk, którego sama bym sobie nie kupiła.  Pełen produkt: 180 zł/ 180 ml



3. SIQUENS PREVENTION INTENSTYWNA KURACJA WITALIZUJĄCA, pełen produkt 30 ml. Super, że otrzymałam serum, bo zamiast niego w innej wersji była pianka SYOSS. Nie używam pianek, a firmy SYOSS nie lubię. Akurat skończyło mi się serum do twarzy, więc Glossy trafiło w dziesiątkę przysyłając mi ten kosmetyk. Serum ma intensywnie nawilżać skórę, chronić ją przed czynnikami zewnętrznymi, rewitalizować i usuwać oznaki zmęczenia. Cena: 59 zł/ 30 ml


4. LIERAC OLEJEK DO CIAŁA, TWARZY I WŁOSÓW HUILE SENSORIELLE, miniaturka 15 ml. Bardzo lubię olejki do ciała, aktualnie mam olejek z drobinkami Nuxe i cieszę się, że dostałam  olejek Lierac, który jest bez drobinek. Z Nuxe jestem zadowolona, zobaczymy jak ten będzie się sprawował.
Pachnie ładnie i ma śliczną buteleczkę. W innej wersji zamiast olejku był Lierac bogaty krem odżywczy Hudra Chrono + ( miniatura 10 ml). Tym razem Glossy również trafiło, bo krem do twarzy ostatnio kupiłam, a olejek mi się przyda. Pełen produkt: 121 zł/ 100 ml




5. YVES ROCHER żel pod prysznic KWIATY WIŚNI, miniaturka 50 ml. Bardzo lubię żele tej marki, ale uważam, że nie są drogie i powinni dawać całe produkty, a nie miniatury. Żel pachnie bardzo ładnie i już nie mogę doczekać się kąpieli. W innych wersjach, zamiast produktu Yves Rocher, były żel pod prysznic Acai Berries Kozmetica Afrodyta ( pełny produkt ) lub żel pod prysznic The Body Shop ( jeżyna lub malina ) 250 ml. Nie ukrywam, że wolałabym pełen produkt z The Body Shop, ale nie można mieć wszystkiego :)
Pełen produkt: 22 zł/ 200 ml




W marcu GLOSSY dołożyło szósty produkt. Ja dostałam akurat pastę do zębów COLGATE MAX WHITE ONE OPTIC, pełen produkt 50 ml/ 11, 99 zł. Zdziwiła mnie ta pasta do zębów i dobrze, że to tylko dodatek, a nie podstawowy produkt. Oprócz pasty w innych pudełkach była próbka wody perfumowanej CALVIN KLEIN DOWNTOWN. Niestety nie dostałam próbki, ale napisałam wiadomość do Glossy, że mam braki w pudełku. Odpisali bardzo szybko, że w ciągu najbliższych dni wyślą próbkę listem poleconym. Miło, że szybko odpisali i chcą się "zrehabilitować" wysyłając brakującą próbkę :) Cena: 205 zł/ 30 ml


W tym miesiącu się nie zawiodłam i jestem zadowolona z kosmetyków. Trochę żałuję, że nie dostałam żelu z The Body Shop, ale jak pisałam nie można mieć wszystkiego :). Grunt, że nie dostałam pianki do włosów i próbki kremu do twarzy. Oczywiście jak tylko przetestuję kosmetyki to efekty obowiązkowo opublikuję w poście.
Do pudełka dołączona była również zniżka -40% na jeden wybrany kosmetyk YVES ROCHER.



Na koniec NIESPODZIANKA DLA WAS !!! Do pudełka był również dołączony kupon rabatowy do sklepu internetowego ZALANDO. Postanowiłam oddać ten kupon Wam.
Jest to 40 zł rabatu na zakupy o wartości min. 200 zł i jest ważny do 01.06.2014 r. Kod należy wprowadzić podczas składania zamówienia. Poniżej zdjęcie kodu.
KTO PIERWSZY TEN LEPSZY :)




Zamawiałyście marcowe GLOSSYBOX? Jesteście zadowolone z zawartości? :)Jeżeli nie miałyście okazji otrzymać pudełka i chcecie je zamówić GLOSSYBOX to możecie to zrobić TUTAJ.

1 komentarz:

  1. Daj znać jak spisuje się serum bo moje już się kończy i chętnie rozejrzę się za innym:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i pozostawione komentarze :)
Każde pozytywne słowo bardzo mnie cieszy i motywuje do dalszej pracy! :)
Zapraszam do obserwowania bloga :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...